Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Drogi Kliencie, zgodnie z obowiązującym prawem masz możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, w ciągu 14 dni, bez podania przyczyny. Termin możliwości odstąpienia wygasa po upływie 14 dni, od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie zamówionych towarów, lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie zamówionych Towarów.
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (np. przeszycie poszewek lub poszwy na kołdrę).
Prawo do odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku klientów niebędących Konsumentami.
Aby dokonać zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza zwrotu (do pobrania poniżej). Zwracane towary wraz z formularzem prosimy zapakować i odesłać na poniższy adres:
Bedlook Patrycja Krakowska
Ul. Tęczowa 57A lok.8
53-601 Wrocław
Lub na adres mailowy info@bedlook.pl
Zwrotu pieniędzy dokonujemy w terminie do 7 dni kalendarzowych, licząc od dnia otrzymania produktów od konsumenta
Ważne informacje:
• Jeśli jest taka możliwość, prosimy o odesłanie produktu/ów w oryginalnym opakowaniu.
• Przesyłkę najlepiej nadać kurierem lub jako list/paczka polecony/a. To zapewni gwarancję dostarczenia do nas przesyłki.
• Nie przyjmujemy zwrotów nadanych do nas za pobraniem.
• Koszt zwrotu lub wymiany należy do Klienta.
Do pobrania w przypadku zwrotu KLIK
Reklamacje
Drogi Kliencie, przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu. Masz prawo złożyć reklamację w dowolnej formie, jednak w celu usprawnienia i przyspieszenia procesu reklamacyjnego sugerujemy przesłanie zgłoszenia na adres email info@bedlook.pl oraz dołączenie wszelkiej posiadanej dokumentacji (zdjęcia, raport szkody itd.).
W zgłoszeniu (załącznik poniżej) należy umieścić informację na temat oczekiwań, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, obniżenie ceny, zwrot należności oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.
Warunki postępowania reklamacyjnego są szczegółowo opisane w regulaminie Sklepu BedLook § 11.
Do pobrania w przypadku reklamacji KLIK